Leírás
Részben szintetikus, nagy teljesítményű, könnyű futást biztosító motorolaj benzin és dízel üzemre. Turbófeltöltéses Diesel-motoroknál különösen ajánlott.
Érzékelhető üzemanyag megtakarítást eredményez a könnyű hidegindítási tulajdonsága és a csökkentett súrlódási vesztesége révén. Kitűnő kopás elleni védelem, magasfokú stabilitás, kiváló motortisztító tulajdonságok jellemzik.
Ideális kenőanyag vegyes gépjárműparkot (benzines-diesel személygépkocsik, furgonok, tehergépjárművek) üzemeltetők részére. Teljesíti az XMF extra motorvédelmi adalékolási formula teljesítményi követelményeit.
Minősítések
- API CI-4, SL
- ACEA (E3, E5) E7
Gyártói jóváhagyások és megfelelések
- Caterpillar ECF-2
- Cummins CES 20076
- Cummins CES 20077
- Cummins CES 20078
- DAF HP-1
- DAF HP-2
- Deutz DQC III-10
- EOM-Plus
- MAN M 3275-1
- Mercedes-Benz 228.3
- Renault RLD-2
- Volvo VDS-3
- Voith Retarder oil class B
DIN 51 511 |
10W-40 |
|
ASTM - színfokozat |
ISO 2049 |
3,5 |
Sűrűség 15°C-on (g/ml) |
DIN 51 757 |
0,872 |
Viszkozítás 100°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
14,5 |
Viszkozítás 40°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
91,2 |
CCS viszkozítás -25°C-on (mPa*s) |
ASTM D5293 |
6400 |
Viszkozitási index |
DIN ISO 2909 |
152 |
Lobbanáspont - zárttéri (°C) |
ASTM D93 |
230 |
Dermedéspont (°C) |
ASTM D97 |
-42 |
Szulfáthamu tartalom (m%) |
ASTM D874 |
1.4 |
Teljes bázisszám (mgKOH/g) |
ASTM D2896 |
10.7 |