Leírás
A Castrol VECTON® Long Drain 10W-30 E6/E9 a hosszabb olaj élettartam érdekében fejlesztett részszintetikus haszonjármű motorolaj. A tartósan nagy terhelésen üzemelő, Euro I és az Euro VI környezetvédelmi besorolású
haszonjármű motorok követelményeinek egyaránt megfelel. A részecskeszűrőt (DPF) tartalmazó és a részecskeszűrő nélküli rendszerekhez, továbbá az EGR-t és szelektív katalizátort (SCR) tartalmazó kipufogógáz kezelő rendszerek többségéhez alkalmazható. Az alacsony kéntartalmú üzemanyaggal üzemelő részecskeszűrős motorokhoz ideális megoldást jelent.
Előnyök
A System Pro Technology™ alkalmazásával fejlesztett Castrol VECTON Long Drain 10W-30 E6/E9 tesztekkel igazoltan 120 ezer km-ig terjedő szervizciklusok megvalósítására is alkalmas*. A Castrol Vecton Long Drain termékcsalád akár 45 %-os teljesítmény tartalékot is nyújthat**, így a kiterjesztett szervizciklusok is biztonsággal alkalmazhatóak. A korszerű haszonjárművekben alkalmazott új technológiák eredményeképp a motorok nyomatéka 30 százalékot meghaladó mértékben megnőtt, amely nagyobb motor hőmérsékletet és effektív középnyomást is jelent. Ez fokozott igénybevételt jelent a motorolajnak, felgyorsítja az olaj leépülését, csökkenti az olaj hasznos élettartamát és a kiterjesztett szervizciklusok lehetőségét.
A System Pro Technology™ alkalmazásával fejlesztett Castrol VECTON Long Drain motorolajok közúti tesztekkel igazoltan alkalmasak a kiterjesztett szervizciklusok biztonságos megvalósítására. A System Pro Technology™ alkalmazásával fejlesztett olajok 45 %-ig terjedő teljesítmény tartalékkal rendelkeznek, így hatékony védelmet nyújtanak az olaj leépülésével szemben:
- védelmet nyújtanak az oxidációval és a lerakódásokkal szemben semlegesítik az égési folyamat során keletkező káros savakat,
- hatékonyan korlátozzák az olaj habosodását,
- a megnövekedett hőmérséklethez alkalmazkodva ellenállnak a viszkozitás csökkenést okozó nyírási igénybevételnek.
Mindezek eredményeképp a kiterjesztett szervizciklusok az Ön haszonjárműveiben is biztonsággal alkalmazhatóak.
*A MAN jóváhagyásaival összhangban 120,000 km-ig terjedő szervizciklushoz engedélyezve. A mindenkori tényleges szervizciklus a motor típusától, az üzemeltetési körülményektől, a fedélzeti számítógép (OBD) beállításaitól és az üzemanyag minőségétől függően változhat. Mindig vegyék figyelembe a kezelési kézikönyv utasításait.
** Az API és az ACEA iparági követelményeivel összehasonlítva, valamint a Castrol VECTON motorolajok 81%-án elvégzett tesztek és a 2017. márciusáig tartó 12 hónapos eladások alapján.
Minősítések és jóváhagyások
- ACEA E6, E7, E9, E11
- API CJ-4
-JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20081
- DDC Powerguard 93K218
- Deutz DQC IV-18 LA
- DTFR 15C110 (MB 228.51)
- Mack EO-O Premium Plus, EOS-4.5
- MTU Oil Category 3.1
- Renault RVI RLD-3
- Volvo VDS-4, VDS-4.5, CNG
- Teljesíti: MAN M 3271-1, M 3477
- Teljesíti: DAF PX Euro VI
Fizikai tulajdonságok
Név |
Mérési eljárás |
Mértékegység |
Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 |
Sűrűség 15 °C-on |
ASTM D4052 |
g/ml |
0.86 |
Kin. viszkozitás 100 °C-on |
ASTM D445 |
mm²/s |
12.0 |
CCS viszkozitás -25 °C-on (10W) |
ASTM D5293 |
mPa.s (cP) |
6100 |
Kin. viszkozitás 40 °C-on |
ASTM D445 |
mm²/s |
83 |
Viszkozitási index |
ASTM D2270 |
None |
133 |
Szulfáthamu tartalom |
ASTM D874 |
% wt |
0.96 |
Total Base Number, TBN |
ASTM D2896 |
mg KOH/g |
10 |
Dermedéspont |
ASTM D97 |
°C |
-36 |
Lobbanáspont,COC |
ASTM D92 |
°C |
230 |