Leírás
A legújabb MAN és Scania haszongépjárművek gyári minőségű, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú üzemanyag takarékos motorolaja.
Alkalmazási terület
Kifejezetten az újabb MAN haszongépjárművek M 3977-es előírást igénylő motorjaihoz, illetve a Scania DC13 (173,174,175 és 176) sorozatához. Az alacsony HTHS (magas hőmérséklet-magas nyírás) viszkozitás miatt a régebbi motorokhoz nem ajánlott.
Specifikációk és jóváhagyások
- MAN M 3977
- Scania LDF-5
Előnyök
- Az Inno-Boost formula segítségével a motorolaj viszkozitása a teljes élettartama alatt stabil és a kiváló kenési tulajdonságait hosszabb ideig megőrzi.
- Az alacsony HTHS viszkozitása miatt maximális üzemanyagtakarékosság jellemzi, anélkül, hogy ez a motor élettartamát csökkentené.
- Kiváló oxidációs stabilitás, kopásgátló és tisztító hatás jellemzi.
Fizikai tulajdonságok
Tulajdonság |
Mértékegység |
Módszertan |
Érték |
Sűrűség 15 °C-on |
kg/m3 |
ASTM D1298 |
859 |
Kinematikai viszkozitás 40°C-on |
mm²/s |
ASTM D445 |
47,1 |
Kinematikai viszkozitás 100°C-on |
mm²/s |
ASTM D445 |
8,3 |
Viszkozitási index |
- |
ASTM D2270 |
152 |
Folyáspont |
°C |
ASTM D97 |
-42 |
Lobbanáspont |
°C |
ASTM D92 |
222 |
Semlegesítési szám (TBN) |
mg KOH/g |
ASTM D2896 |
13 |
Szulfáthamu tartalom |
m% |
ASTM D874 |
0,9 |